امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳

۱۴۰۲/۱۱/۰۱- ۰۷:۴۹ - مشاهده: ۲۰۴

دیدار غریب آبادی با سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و هیأت همراه، در ادامه با رئیس قوه قضائیه، دادستان کل و برخی اعضای شورای قضائی افغانستان دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه مشترک، گفت‌وگو نمود.

کاظم غریب آبادی معاون امور بینالملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران که بنا به دعوت مولوی عبدالحکیم حقانی رئیس قوه قضائیه افغانستان در رأس هیأتی به این کشور سفر کرده است، با سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان دیدار و گفتوگو کرد.

طرفین در این دیدار، که کاظمی قمی، نماینده ویژه ایران در امور افغانستان و رئیس نمایندگی سیاسی ج.ا.ایران در کابل نیز در آن حضور داشت، در خصوص طیفی از موضوعات مانند مقابله جدی با تروریسم و گروههای تکفیری و تشکیل کمیته مشترک قضائی در این رابطه، انتقال تجربیات قضائی ایران به افغانستان، انتقال محکومان و استرداد مجرمان گفتگو کردند.

معاون امور بینالملل قوه قضائیه و هیأت همراه، در ادامه با رئیس قوه قضائیه، دادستان کل و برخی اعضای شورای قضائی افغانستان دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه مشترک، گفتوگو نمود.

کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه و طرهانی معاون قضائی دادگستری کل استان تهران نیز در این سفر، غریبآبادی را همراهی میکنند.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما