سخنگوی وزارت امورخارجه: موضوع تنش بین همسایگان ما برای ما حتماً مهم است.
تنش بین افغانستان و پاکستان دغدغه ماست در تمام سطوح حاکمیت و کشورمان و بارها اعلام کردیم که از هر اقدامیکه بتوانیم برای رفع تنش، برای کاهش خصومت بین افغانستان و پاکستان انجام بدهیم، حتماً دریغ نمیکنیم.
اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به سوالی درباره میانجیگری جمهوری اسلامی ایران بین افغانستان و پاکستان اظهار داشت:
ما در این مرحله متمرکز هستیم بر خاتمه جنگ در منطقه. موضوع تنش بین همسایگان ما برای ما حتماً مهم است.
تنش بین افغانستان و پاکستان دغدغه ماست در تمام سطوح حاکمیت و کشورمان و بارها اعلام کردیم که از هر اقدامیکه بتوانیم برای رفع تنش، برای کاهش خصومت بین افغانستان و پاکستان انجام بدهیم، حتماً دریغ نمیکنیم. این موضعی است که ما صریحاً بارها به هر دو طرف اعلام کردیم.