امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳

۱۴۰۱/۰۱/۲۹- ۰۰:۱۶ - مشاهده: ۱۲۸۵

دعوت به ثبت نام در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترای علوم شناختی

موسسه آموزش عالی علوم شناختی برنامه ای را برای پذیرش دانشجویان خارجی در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد تدارک دیده است.

 موسسه مطالعات علوم شناختی ICSS به عنوان یک موسسه آموزش عالی و تحقیقاتی غیر دولتی و غیر انتفاعی در جمهوری اسلامی ایران با گذشت ۱۸ سال از تاسیس خود توانسته است سهم بسزایی در توسعه علوم و فناوری های شناختی در ایران داشته باشد. علوم شناختی شاخه جدیدی از علم و فناوری است که به مطالعه کارکردهای مغز و ذهن میپردازد. علوم شناختی به عنوان یک حوزه بینارشته ای، متخصصین رشته های مختلف را گرد هم میآورد تا به سوالات پیچیده در مورد شناخت و کارکردهای ذهن و مغز پاسخ گوید. امروزه علوم شناختی در راس الویت های دانشگاهها و موسسات تحقیقاتی کشورهای پیشرفته قرار دارد.

با حدود ۴۵۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا هم اکنون دانشآموختگان دکترا این موسسه در شاخههای مختلف علوم و فناوری های شناختی در خدمت جامعه علمی ایران و سایر نقاط جهان هستند. این موسسه از آزمایشگاههای پیشرفته انسانی و حیوانی برخوردار است و یافتههای علوم شناختی و فناوری های شناختی را در کلینیک اختصاصی خود برای درمان بیماران مبتلا به اختلالات مغزی و کاستی های شناختی به کار میبرد.

موسسه آموزش عالی علوم شناختی برنامه ای را برای پذیرش دانشجویان خارجی در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد تدارک دیده که در مقطع دکترا شامل رشتههای: روانشناسی شناختی، شناخت اجتماعی، زبانشناسی شناختی، مدل سازی شناختی، رایانش و هوش مصنوعی و علوم اعصاب شناختی یا مغز و شناخت و در مقطع کارشناسی ارشد شامل: روانشناسی شناختی، توانبخشی شناختی، طراحی، خلاقیت و علوم شناختی، رسانه و علوم شناختی و ذهن، مغز، تربیت و علوم شناختی می باشد.

دروس به زبان فارسی ارائه می شوند اما کتابهای درسی علاوه بر زبان انگلیسی به زبان فارسی نیز ترجمه شده اند. با این حال توجه به وجود واژگان مشترک بین زبان فارسی با زبانهای کشورهای آسیای مرکزی و قفقاز و نیز با اردو، ترکی و عربی، دانشجویان می توانند با گذراندن دوره های موجود در موسسات آموزش زبان فارسی در تهران و یا با استفاده از کلاس های زبان فارسی در نمایندگی های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور متبوع خود در مدت ۶ ماه فارسی را بیاموزند.

برای اطلاعات بیشتر و تقاضای پذیرش به وبگاه ICSS.AC.IR مراجعه و یا از طریق INT.DEPT@ICSS.AC.IR تماس حاصل نمایند.

 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما