امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳

۱۴۰۰/۰۸/۰۳- ۰۸:۰۴ - مشاهده: ۲۰۵۶

امکان تحصیل در دانشگاه‌های ایران از طریق موسسه اشراق استادی

موسسه اشراق استادی در زمینه همکاریهای بین المللی پس از انجام مطالعات و شبکه سازی با تمرکز بر کشور افغانستان اقدام به جذب دانشجو نموده و هم اکنون نیز آماده جذب دانشجو از افغانستان می‌باشد.

موسسه اشراق استادی  (IshraqStudy)  از 1398 تاکنون در جهت ایجاد توسعه ارتباطات بین المللی علمی، تجاری، فناوری و اجتماعی بین ایران و دیگر کشورها مشغول به فعالیت است. در همین راستا این موسسه در زمینه همکاریهای بین المللی و توانمندسازی مهاجران مقیم ایران فعالیت داشته است.

موسسه مذکور در زمینه همکاریهای بین المللی پس از انجام مطالعات و شبکه سازی با تمرکز بر کشور افغانستان اقدام به جذب دانشجو نموده است. هم اکنون نیز اشراق استادی در حال انجام طرحهای ویژه بورسیه برای اعضای هیات علمی و دانشجویان افغانستان با همکاری چند دانشگاه معتبر در ایران است.

در سال 1399 شصت تن از نفرات برتر کنکور افغانستان، شامل 30 نفر در رشته مهندسی و 30 نفر در رشته پزشکی، در دانشگاههای ایران مشغول به تحصیل شدند. در این طرح، اشراق استادی به عنوان کارگزار معاونت علمی ریاست جمهوری ایران، وظیفه جایابی و ثبت نام این دانشجویان در دانشگاههای ایران را عهده دار شد.

شهروندان افغانستان که قصد تحصیل در ایران و اخذ پذیرش یا بورسیه را دارند و یا برای تحصیل در ایران نیاز به دوره یا مشاوره و یا ترجمه مدرک خود دارند، می‌توانند با اشراق استادی تماس بگیرند.

موسسه آموزشی اشراق اِستادی نماینده معتبر دانشگاههای ایران و کارگزار رسمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در زمینه همکاری­های علمی و دانشگاهی میان ایران و افغانستان است. این موسسه با ارائه مشاوره تحصیلی، متقاضیان تحصیل را به بهترین دانشگاه­های ایران با هزینه مناسب راهنمایی می­کند و امور ثبت نام تا دریافت ویزا را انجام می­دهد. آدرس های ذیل جهت ارتباط با این موسسه در دسترس می‌باشد:

 

Website:   https://www.ishraqstudy.com

Facebook:   https://www.facebook.com/ishraqstudy

Whatsapp:   https://wa.me/+989038777934

 

 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما